Bu günlərdə – şəxsən və ya onlayn görüşməyimizdən asılı olmayaraq – inam yaratmaq imkanları məhduddur. Həm onlayn ünsiyyət, həm də sosial məsafə qaydaları yaxşı təsir bağışlamaq üçün seçimlərimizi məhdudlaşdırır. Müştərilər lazım olmayan alış-verişə daha az diqqət ayırırlar. Qeyri-müəyyən gələcək müştəriləri daha ehtiyatlı və daha az qərarlı olmağa məcbur edir.
Laqeyd qalan satış davranışları möhkəmləndirilməlidir. Hər ünsiyyətdə gözləntiləri artırmaq üçün biz satış adamı üçün müştəri ilə əlaqə yaratmaq məqsədilə ona şüurlu şəkildə uyğunlaşmanı daha vacib hesab edirik. Satış adamları ilə işləyərkən biz düşüncə tərzini formalaşdırmaqla başlayırıq ki, dəyişikliyi lazım olduğunu anda qəbul etməyə hazır olsunlar. Sonra təcrübədən keçmiş təsirli davranışlar hazırlayırıq və yeni dövr üçün uyğun olan yeni tətbiqlər əlavə edirik. Bunu işdə praktik vəziyyətlərdə test edilmiş konsepsiyalardan istifadə edərək öyrədirik.