Satış müəxəssiləri
Akkaunt menecerlər
Satış və texniki dəstək komandaları
8 - 12
2 gün
Müştərinin şirkətində qərarları kim verir? Həmin şəxsin əsas motivasiyası nədir? Qərarlara kim təsir edir və onların üstünlükləri nələrdir? Və nəhayət, onlar bizi və xidmətlərimizi necə qavrayırlar?
Şirkətlər fərqli olsa da, B2B (şirkətlərarası) satış proseslərində çağırışlar çox oxşardır: bir şirkət necə təmin edə bilər ki, onun üçün həyati əhəmiyyət daşıyan yüksək potensiallı müştərilərə çatsın və onların diqqətini cəlb etsin? Və bu müştərilərlə əməkdaşlıq qurulduqdan sonra, onların şirkətə töhfəsini maksimuma çatdırmağın yolları hansılardır? Bu hədəflərə çatmaq üçün sistemli yanaşma, diqqətli planlaşdırma və şüurlu münasibətlərin idarə olunması vacibdir.
Bu təlim məhz B2B satış mütəxəssislərinin bu spesifik bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün hazırlanıb. Təlim iştirakçılara yeni müştəri qazanmaq ehtimalını artırmaqla yanaşı, mövcud müştərilərlə əməkdaşlığın həcmini genişləndirmək imkanı verir.

Təlim zamanı iştirakçılar Alış Dövrü, Qərar Qəbuletmə Vahidi (DMU), müştəri tipləri və Müştəri Matrisi kimi əsas nəzəri biliklərlə yanaşı, öz portfellərindən iki müştəri üzrə Develor-un Şirkət Matrisi əsasında praktiki analizlər aparırlar. Hazırladıqları strategiyalar isə təlimdən dərhal sonra tətbiq oluna biləcək şəkildə formalaşdırılır.
Təlimin məqsədləri
Mövzular