Satış və Satınalma əməkdaşları
Daxili və ya xarici müştərilərlə işləyən menecerlər və əməkdaşlar
8 - 12
1 gün
Biz satış nümayəndəsi ilə müştəri arasında qurula biləcək etimad növlərini araşdırırıq və daha sonra sizin sahənizə və şəxsi xüsusiyyətlərinizə uyğun etimad strategiyası formalaşdırılır. Təlim boyunca DEVELOR-un unikal “Münasibətlər Üçbucağı” modeli ilə işləyirik – bu alət satış nümayəndəsinin etimadı necə quracağını və satışın bağlanma ehtimalını necə artıracağını müəyyən etməyə kömək edir.
Strategiya formalaşdırıldıqdan sonra təlim real həyatda tətbiq edilə biləcək konkret texnikalar və yanaşmalar üzərində davam edir. Bunlara ilk təəssüratın müsbət formalaşdırılması, “sevilmə faktoru”nun artırılması, satıcının davranışının müştərinin davranışına uyğunlaşdırılması (DDS alış davranış tiplərinə əsasən) və Dr. Cialdini tərəfindən araşdırılmış 6 təsir üsulu daxildir. Proqramın ikinci hissəsində isə diqqətimizi satış düşüncə tərzinə (sales attitude mindset) yönəldirik və bu düşüncə tərzinin müştəri gözləntilərini aşmaq qabiliyyətimizə necə təsir etdiyini öyrənirik.

Təlimin unikal tərəfi ondan ibarətdir ki, etimad qurmağın tək bir yolu olmadığını qəbul edir. Sənaye sahəsinə və şirkətin satış strategiyasına uyğun olaraq, satış nümayəndələri etimad qurma və inandırıcılıq yaratma üsullarını fərdiləşdirməlidirlər. Fərdi situativ tapşırıqlar iştirakçılara müştərinin hansı etimad növünə üstünlük verdiyini müəyyən etməyə kömək edir və bu da uğurlu satış nəticəsi ilə yekunlaşır.
Təlimin məqsədləri
Mövzular