Hər səviyyə üzrə
8 - 12
2 gün
Mövcud iş üslubumuz on il əvvəlki iş idarəetmə tərzimizdən kəskin şəkildə fərqlənir. Bugünkü iş dünyasında tapşırıqlar çox çevik və bəzən qeyri-müəyyəndir, davamlı dəyişikliklərə, informasiya axınının həcminə və saysız-hesabsız yayındırıcılara uyğunlaşmalı oluruq. Klassik vaxt idarəetməsi təlimləri bu yeni reallıqlara cavab vermir.
Bizə yeni çağırışlara cavab verə bilən, çevik bir sistem lazımdır. Belə sistem həm vaxtımıza qənaət etməli, həm də istifadəsi əlavə yük yaratmamalıdır. Eyni zamanda bu sistem etibarlı olmalıdır ki, bütün vacib məsələləri yadda saxlamağa ehtiyac qalmasın və biz beynimizi boşaldaraq indiki ana və qarşıdakı imkanlara tam açıq qala bilək. Təlimimiz məhz bu cür yanaşma əsasında qurulub – amerikalı müəllif David Allen tərəfindən hazırlanmış Getting Things Done (GTD) metodologiyasına əsaslanır. Proqram şirkətin daxili korporativ praktikasına uyğun şəkildə fərdiləşdiriləcək.

İştirakçılar dərhal tətbiq edə biləcəkləri bir neçə sürətli nəticə əldə edəcəklər və bizi həm daha effektiv, həm də daha rahat edən 4 əsas prinsip ilə tanış olacaqlar. Bu sistemi tam şəkildə tətbiq etməyi seçənlər isə onun düşüncələrimizə necə nizam gətirdiyini, tapşırıqları necə prioritetləşdirməyə və vaxtında, stresssiz şəkildə yerinə yetirməyə kömək etdiyini hiss edəcəklər. Təlim zamanı iştirakçılar bu sistemi yoxlamaq və gündəlik işlərinə uyğunlaşdırmaq üçün bir neçə praktik addımı birbaşa tətbiq edəcəklər.
Təlimin məqsədləri
Mövzular