×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Rəhbərlər və tabeliyindəki əməkdaşlar

    İştirakçı sayı

    8 - 12

    Müddəti

    2 gün

    Çox hallarda düzgün cavab qətiyyətli ünsiyyətdir — yəni həm özünüzün, həm də qarşı tərəfin maraq və məqsədlərini nəzərə alaraq öz mövqeyinizi qorumaq bacarığı. Amma bu o demək deyil ki, biz hər zaman qətiyyətli davranmalıyıq?

    Biz hesab edirik ki, həyat bütün vəziyyətlərdə qətiyyətli olmaqdan daha mürəkkəb və çoxşaxəlidir. Bizim yanaşmamızda qətiyyətli ünsiyyət SEÇİMDİR.

    Onun tətbiqi kontekstə bağlıdır və hər vəziyyət üçün uyğun olmaya bilər. Lakin kritik müzakirələrdə ən yaxşı seçim məhz qətiyyətli ünsiyyətdir. Yenilənmiş təlim proqramımızda bu mövzuya fokuslanaraq sizə həm daxili, həm də xarici kommunikasiya sahəsində dəstək vermək istəyirik.

    Assertive communication - Critical conversations

    TƏLİM MODULLU strukturda hazırlanıb ki, şirkətinizin biznes ehtiyaclarına və iş şəraitinə maksimum uyğunlaşdıra biləsiniz.

    Proqramın əsas hissəsi qətiyyətli ünsiyyətin əsas prinsiplərinə fokuslanır və instinktiv və öyrənilmiş davranışların arxasında duran, liderlik və iş mühitində stilimizi formalaşdıran xüsusi düşüncə nümunələri (eqo vəziyyətləri) haqqında dərin anlayış verir. Bu modul gündəlik biznes situasiyalarında tətbiq edilə biləcək əsas qətiyyətli ünsiyyət texnikalarını öyrədir: qətiyyətli davranışın təşkili və aqressiv və ya passiv davranışların qətiyyətli kommunikasiya üsulları ilə idarə olunması.

    Proqramın ikinci modulu müxtəlif praktik və inkişaf etmiş metod və proseslərlə seçilmiş kritik biznes vəziyyətlərinin idarə olunmasına yönəlib.

    Təlimin məqsədləri

    • özlərini yaxşı “göndərən”, “qəbul edən” və “sual verən” kimi göstərməyə imkan verən kommunikasiya bacarıqlarından istifadə edilməsi
    • iş zamanı özünü qətiyyətlə ifadə etmə metodunun tətbiq edilməsi
    • ehtiyac və gözləntilərin aydın, qısa və qətiyyətli şəkildə formalaşdırılması
    • ünsiyyət zamanı tərəfdaşlıq münasibətlərinin qurulması
    • kritik danışıqlarda istifadə oluna biləcək bir neçə qətiyyətli ünsiyyət texnikasının öyrənilməsi və tətbiq edilməsi
    • şirkətə xas kritik danışıqlarda qətiyyətli davranışın məşq edilməsi

    Mövzular

    I. Assertivliyin əsasları

    • qətiyyətlilik anlayışı və onun əsasları
    • eqo vəziyyətlərinin (ego-states) başa düşülməsi – davranışlarımızın arxasında duran düşüncə tərzi
    • niyə və nə zaman qətiyyətli olmaq lazımdır?
    • necə qətiyyətli olmaq – prinsiplər və əsas texnikalar

    II. Kritik danışıqlar siyahısı

    • rəy vermək və qəbul etmək
    • qətiyyətlə “yox” demək
    • pis xəbərlərin verilməsi və qəbulu
    • qətiyyətli şikayət idarəçiliyi
    • qətiyyətli münaqişə həlli

    III. Əlavə assertivlik texnikaları

    Əlaqəli həllər