×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Müstəqil öyrənmə üsulu həlldir mi?

    Sürətli həyat tərzi, rəqəmsallaşma və fərdiləşdirmə ehtiyacı təlim vərdişlərimizi dəyişdirdi. Daha rahat, müstəqil, eyni zamanda təsirli və səmərəli inkişaf proqramlarına ehtiyacımız var. Şirkətlərdəki təlim və inkişaf mütəxəssisləri belə bir sınaqla qarşılaşırlar - iştirakçıların harada və necə öyrəndiklərinə nəzarəti azaldaraq dəyərli bir proqram necə qurulur?

    Öz-özünə təlim trend halına gəlir. Bəs bu nə dərəcədə effektivdir? Məlumatlar göstərir ki, iştirakçıların yalnız 10% -i başladıqları onlayn kursu bitirir. Bu səbəbdən müstəqil öyrənmə elementlərinin şəxs tərəfindən və ya oflayn olaraq təlimçi tərəfindən öyrədilən elementlərlə birləşdirilməsini vacib hesab edirik. Bu, təlimin arzu edilən təsirini və effektivliyini təmin edəcəkdir.

    Müstəqil öyrənmə üsulu həlldir mi?

    Sürətli həyat tərzi, rəqəmsallaşma və fərdiləşdirmə ehtiyacı təlim vərdişlərimizi dəyişdirdi. Daha rahat, müstəqil, eyni zamanda təsirli və səmərəli inkişaf proqramlarına ehtiyacımız var. Şirkətlərdəki təlim və inkişaf mütəxəssisləri belə bir sınaqla qarşılaşırlar - iştirakçıların harada və necə öyrəndiklərinə nəzarəti azaldaraq dəyərli bir proqram necə qurulur?

    Öz-özünə təlim trend halına gəlir. Bəs bu nə dərəcədə effektivdir? Məlumatlar göstərir ki, iştirakçıların yalnız 10% -i başladıqları onlayn kursu bitirir. Bu səbəbdən müstəqil öyrənmə elementlərinin şəxs tərəfindən və ya oflayn olaraq təlimçi tərəfindən öyrədilən elementlərlə birləşdirilməsini vacib hesab edirik. Bu, təlimin arzu edilən təsirini və effektivliyini təmin edəcəkdir.

    Nəticə 1

    Unikal təlim səyahətinin tərtibi

    Hər bir təlim proqramının arxasında çox sayda şüurlu düşüncə var. Məzmunu əhatə etmək, dinamikanı qorumaq və bütün iştirakçılar üçün öyrənməni maksimum dərəcədə artırmaq niyyəti ilə qurulmuşdur. Mövcud bir təlim proqramını bir sıra onlayn və oflayn bloklara bölsəniz ” siz daxili tutarlılığı itirəcək və təlim təsirini riskə atacaqsınız.

    Genişləndirilmiş təlim yanaşmamızda bütöv təlim səyahətimizi mərhələlərə ayırırıq və hər mərhələnin maksimum təlim təsirinə çatması üçün müəyyən bir rolu var. Hər mərhələdə, təlim elementlərinin məqsədlərinə, seçimlərinə və məhdudiyyətlərinə diqqət yetirirk, məzmunu, hədəf qrupunu və proqram müddətini nəzərə alırıq. Bu şəkildə iştirakçılar üçün azad, fərdiləşdirilmiş və interaktiv şəkildə maksimum inkişaf təsirini təmin edən bir proqram hazırlayırıq. “

    Nəticə 2

    İştirakçı təcrübəsini yaratmaq

    İştirakçı təlimə cəlbi və öyrənmək motivasiyası hər bir inkişaf proqramının müvəffəqiyyətinin açarıdır. İştirakçıların təlim səyahəti boyunca aktiv qalmalarını təmin etməliyik. Bu, rahat uyğunlaşma, fərdiləşdirmə və yüksək dərəcədə interaktivliyə diqqət yetirməyi tələb edir. Genişləndirilmiş təlim yanaşmamıza uyğun olaraq bütün qarışıq təlim proqramları onlayn və oflayn şəkildə tarazlaşdırır.

    Lakin harmoniya müstəqil (asinxron) və təlimçi rəhbərliyi (sinxron) ilə aparılan öyrənmə elementləri arasında əsas məqsəd olmalıdır. Çətin ev tapşırıqları, mikro-təlim düyünləri, oyun-əsaslı aktivitilər və ya onlayn simulyasiyalar DEVELOR’un tətbiq oluna bilən çox yönümlü alətlərinə yalnız bir neçə nümunədir.

    Nəticə 3

    "Learning Experience Architects" ilə iş

    Hər bir Genişləndirilmiş Təlim proqramı öz növünə görə müstəsnadır. Onun quruluşu və məzmunu yalnız müştəri ehtiyacları və iştirakçı üstünlükləri əsasında deyil, həm də texniki imkanlar və məhdudiyyətlər ilə müəyyən edilir. Hədəf nəticələrini bir neçə yolla əldə etmək olar. Fərqli öyrənmə metodları və vasitələrinin geniş çeşidi ən yaxşı həll seçimini çətinləşdirə bilər.

    DEVELOR’un “Learning Experience Architects” proqramının sizə kömək edə biləcəyi məqam budur. Ehtiyaclarınızı qiymətləndirir və sizin üçün ən uyğun tədris proqramını hazırlamaq üçün xüsusi faktorları özündə cəmləşdirirlər. Bu, hər bir proqramı unikal bir təlim təcrübəsinə çevirir.