×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Müştəri xidməti və texniki dəstək mütəxəssisləri

    İştirakçı sayı

    8 - 12

    Müddəti

    2 gün

    Əlbəttə, mümkündür! Bu təlim bunun praktik yolunu göstərir.

    Çox vaxt satış və müştəri xidməti sahəsində çalışanların işi möhkəm köklənmiş vərdişlər və davranış nümunələri ilə çətinləşir və əksər hallarda onlar belə mənfi vərdişlərin fərqində belə olmurlar. Onların qarşısındakı əsas çağırış əlavə satış (cross-selling) və yuxarı satış (up-selling) situasiyalarını tanımaq və bu fürsətlərdən istifadə etməkdir. Bu isə yanaşmada dəyişiklik tələb edir və həmçinin müqaviməti aşmağa kömək edəcək yeni satış texnikalarını öyrənməyi zəruri edir.

    Təlim müştərinin baxış bucağından qalib satış metodları və kommunikasiya texnikalarına fokuslanır və müştərinin tələbatı olmadıqdan istəyə çevrilməsinə gətirib çıxaran məntiqli bir kommunikasiya prosesini qurur.

    Transactional cross-selling

    Praktik yanaşmalar və şirkətə xas situativ tapşırıqlar vasitəsilə iştirakçılar müştərini daha yüksək dövriyyə ilə nəticələnəcək və ən önəmlisi müştəri məmnuniyyətinin yüksəlməsinə gətirib çıxaracaq istiqamətdə necə yönləndirmək lazım olduğunu şüurlu şəkildə öyrənəcəklər.

    Təlimin məqsədləri

    • müştəri etibarının qurulması
    • müxtəlif müştəri davranışlarının tanınması; hər vəziyyətə uyğun satışçı davranışının seçilməsi
    • əlavə satış və ehtiyacların artırılması fürsətlərinin tanınması və istifadə olunması
    • müştəri ehtiyaclarının artırılması və araşdırılması
    • hər müştəri tipinə uyğun ümumi baxışın təqdim edilməsi
    • şirkətin məhsul və xidmətlərinin, eləcə də mövcud satış aksiyalarının inandırıcı təqdimatı
    • müştərinin şəxsi ehtiyaclarına fokuslanma
    • etirazların kök səbəblərinin araşdırılması və onların effektiv idarə olunması

    Mövzular

    • mövcud məhsuldan istifadə etmək və ya şikayəti həll etmək məqsədi olan müştərinin düşüncə tərzi
    • əməliyyat yönümlü əlavə satış prosesi: ilkin suallar və sınaq təklifi
    • ümumi baxışın kommunikasiya texnikası
    • əməliyyat situasiyasında ehtiyacların qiymətləndirilməsi sualları
    • öhdəlik qazanma metodologiyaları
    • şirkətin məhsul və xidmətlərinin fərdi üstünlüklərinin təqdim edilməsi
    • satışdakı maneələrin aradan qaldırılması: etirazların və narahatlıqların idarə olunması

    Əlaqəli həllər