×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Satış müəxəssiləri

    Akkaunt menecerlər

    Satış və texniki dəstək komandaları

    İştirakçı sayı

    8 - 12

    Müddəti

    2 gün

    Müştərinin şirkətində qərarları kim verir? Həmin şəxsin əsas motivasiyası nədir? Qərarlara kim təsir edir və onların üstünlükləri nələrdir? Və nəhayət, onlar bizi və xidmətlərimizi necə qavrayırlar?

    Şirkətlər fərqli olsa da, B2B (şirkətlərarası) satış proseslərində çağırışlar çox oxşardır: bir şirkət necə təmin edə bilər ki, onun üçün həyati əhəmiyyət daşıyan yüksək potensiallı müştərilərə çatsın və onların diqqətini cəlb etsin? Və bu müştərilərlə əməkdaşlıq qurulduqdan sonra, onların şirkətə töhfəsini maksimuma çatdırmağın yolları hansılardır? Bu hədəflərə çatmaq üçün sistemli yanaşma, diqqətli planlaşdırma və şüurlu münasibətlərin idarə olunması vacibdir.

    Bu təlim məhz B2B satış mütəxəssislərinin bu spesifik bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün hazırlanıb. Təlim iştirakçılara yeni müştəri qazanmaq ehtimalını artırmaqla yanaşı, mövcud müştərilərlə əməkdaşlığın həcmini genişləndirmək imkanı verir.

    Strategic account management

    Təlim zamanı iştirakçılar Alış Dövrü, Qərar Qəbuletmə Vahidi (DMU), müştəri tipləri və Müştəri Matrisi kimi əsas nəzəri biliklərlə yanaşı, öz portfellərindən iki müştəri üzrə Develor-un Şirkət Matrisi əsasında praktiki analizlər aparırlar. Hazırladıqları strategiyalar isə təlimdən dərhal sonra tətbiq oluna biləcək şəkildə formalaşdırılır.

    Təlimin məqsədləri

    • təşkilat daxilində qərarvermə strukturunun anlaşılması
    • fərdi alış motivasiyalarının müəyyənləşdirilməsi
    • şirkətin müştərilərinin satınalma qərarlarına təsir göstərilməsi
    • müştərinin Alış Dövrü mərhələsinin tanınması və ona uyğunlaşılması
    • strateji əhəmiyyət daşıyan müştəri üçün fəaliyyət planının hazırlanması və bu planın müxtəlif satış görüşləri vasitəsilə şüurlu şəkildə icra edilməsi

    Mövzular

    • şirkətlərarası (B2B) satışın xarakterik xüsusiyyətləri
    • Alış Dövrü – müştəriyə nə zaman yaxınlaşmaq və qarşılıqlı əlaqənin məqsədi nə olmalıdır
    • Qərar Qəbuletmə Vahidi (DMU) – qərara təsir edən şəxslər kimlərdir və onların motivasiyaları nələrdir
    • DDS müştəri tipləri – şəxsin qərarvermə prosesindəki roluna əsaslanan təsnifat
    • DMU üzvlərinin tipik motivasiyalarının və şirkətin buna cavab strategiyalarının müəyyənləşdirilməsi
    • fərqli şəxslərə uyğunlaşdırılmış məhsul/xidmət üstünlüklərinin təqdim edilməsi
    • Şirkət Matrisi – müştəri ilə əlaqələrin dərinləşdirilməsini təmin edən unikal strateji planlaşdırma aləti

    Əlaqəli həllər