×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Satış və Satınalma əməkdaşları

    Daxili və ya xarici müştərilərlə işləyən rəhbərlər və əməkdaşlar

    İştirakçı sayı

    12 - 15

    Müddəti

    1 gün

    Bu gün əksər vakansiyalar satış düşüncəsi və ya müştəriyönümlü yanaşma tələb edir. Müştərinin birbaşa və ya dolayı şəkildə iştirak etmədiyi bir çox az iş sahəsi qalıb. Müştərilərlə hər bir əlaqə – istər birbaşa, istər dolayı – potensial satış fürsəti daşıyır. Bu potensial satış situasiyalarını necə müəyyən etmək olar? Sizin və ya həmkarlarınızın gündəlik fəaliyyətində hansı satış imkanları mövcuddur? Bu imkanlardan necə yararlanmaq olar? Əgər hazırda istifadə olunmursa, onları necə aktivləşdirmək və ya yenilərini tapmaq olar?

    SATIŞ YANAŞMASI təlimi müştərilərlə ünsiyyətdə olan və ya gələcəkdə bu sahədə fəaliyyət göstərəcək şəxslər üçün nəzərdə tutulub. İştirakçılar müasir satış nəzəriyyəsinə əsaslanan satış prinsipləri və satış prosesləri ilə tanış olacaqlar.

    Principles of salesƏlavə olaraq, iştirakçılar müştəri gözləntilərinin müxtəlif formaları, gizli ehtiyacların necə aşkara çıxarılması və müştəri gözləntilərini aşmaq üçün hansı üsullardan istifadə olunmalı olduğu barədə biliklər əldə edəcəklər. Təlim zamanı onlar Develor-un situasiyaya uyğun satış modeli və onun praktik tətbiqləri ilə tanış olacaqlar.

    Təlimin məqsədləri

    • İştirakçılar, müştəri gözləntilərini və ehtiyaclarını daha yaxşı anlayaraq, potensial və ya mövcud müştərilərlə daha şüurlu və təsirli ünsiyyət qurmağı, həmçinin müştəri potensialı haqqında daha sistemli düşünməyi öyrənəcəklər.

    Mövzular

    • alıcının qərar vermə səbəbləri və motivasiyaları
    • satınalma üçün ilkin şərtlər
    • “Həqiqət Anları” (Moments of Truth)
    • müştəri gözləntilərini aşmaq
    • situasiyaya uyğun satış modeli
    • satış prosesinin dizaynı

    Əlaqəli həllər