Hər kəsin sata biləcəyini düşünə bilərik. İstər müştəri, istərsə də satış işçisi olmağımızdan asılı olmayaraq, biz satıcının vəzifələrindən xəbərdarıq. Bəs biz həqiqətən bilirikmi ki, satış işçisini həqiqətən uğurlu və effektiv edən nədir? Kurs Insights rəng enerjiləri əsasında münasibətimizi, bacarıqlarımızı və davranışlarımızı təkmilləşdirməklə satış nəticələrini necə artırmağı öyrədir.
Təlim zamanı əsas nəzəriyyələrlə yanaşı, iştirakçılar Develor’s Client Matrix-də iki müştərisi üçün keyslər və təlimdən dərhal sonra həyata keçirə biləcəkləri strategiyalar hazırlayırlar.

Proqram zamanı biz Develor satış modelinə əsaslanan satış prosesini araşdırırıq və güclü tərəflərimizdən istifadə etməklə və Insights rəng enerjilərindən geniş istifadə etməklə daha effektiv olmağın yollarını araşdırırıq. Biz həmçinin satışda uğurlu olmaq üçün tələb olunan davranışları və strategiyaları satış işçilərinin seçimləri obyektivindən kəşf edirik.
İştirakçılar həmçinin Insights əsas prinsiplərini satış kontekstində tətbiq etməyi öyrənəcəklər; müştərilərin dominant rəng enerjilərini necə müəyyənləşdirmək və tanımaq və satışın müxtəlif mərhələlərində onlara necə uyğunlaşmaq və təsir göstərmək. İştirakçılar həmçinin fərdi təlimlər vasitəsilə satış prosesində Insights biliklərini təcrübədən keçirmək və daha da inkişaf etdirmək imkanı əldə edəcəklər.
Insights Discovery Şəxsi Profili və Effektiv Satış Fəsli proqramın ayrılmaz hissəsidir və fərdlərə üstünlük verdikləri satış tərzini və bunun satış prosesinin hər bir mərhələsində özünü necə göstərəcəyini araşdırmağa imkan verir.
Təlimin məqsədləri
Müştərinin üslubundan, ehtiyaclarından və satış vəziyyətindən asılı olaraq bütün dörd rəng enerjisindən istifadə edərək satış effektivliyini maksimuma çatdırın.
Mövzular
- Insights sisteminə və rəng enerjilərinə ümumi baxış
- satışda dörd rəng enerjisinin xüsusiyyətləri və təzahürü
- satış məqsədlərini təyin etmək
- müştərinizi başa düşmək
- müştərinin fəaliyyətində rəng enerjilərinin tanınması
- şəxsi təcrübəni nəzərdən keçirərək satış mərhələləri ilə uyğunlaşdırılmış satış tərzinə ümumi baxış
- fərqli müştərilər üçün uğurlu ünsiyyət və satış strategiyaları
- rənglərlə təsirli təkliflər
- üstünlüklərlə bağlılığa və satınalma müqavimətinə təsir etmək
- fəaliyyət planı