×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Hər səviyyə üzrə

    Orta səviyyəli menecerlər

    İştirakçı sayı

    8 -12

    Müddəti

    2 gün

    Bütün təşkilat boyu əməkdaş bağlılığının artırılması bu gün aktual mövzulardan birinə çevrilib. Lakin bunun necə həyata keçirilməli olduğu hələ də bir çoxları üçün aydın deyil. Bu, texniki və mexaniki yanaşma ilə əldə edilə bilməz. Bildiyimiz dəqiq məsələ budur ki, bu bağlılığın formalaşması üçün əməkdaşlarda daxili motivasiyanın olması və onların öz potensiallarını tam şəkildə ortaya qoymaq istədikləri iş mühitinin yaradılması vacibdir. Bu mühitə ən böyük təsir göstərənlər isə birbaşa rəhbərlərdir – məhz onlar bağlılığın inkişaf etməsi üçün şəraitin formalaşdırılmasına cavabdehdirlər.

    Bu səbəbdən proqramın məqsədi yüksək və orta səviyyəli rəhbərlərdə bu prosesdəki rol və məsuliyyətlərinin fərqindəliyinin artırılması, həmçinin onları uyğun liderlik alətləri və praktiki yanaşmalarla təmin edib bu sahədə daha təsirli olmalarına şərait yaratmaqdır.

    Engaging leader

    Proqram motivasiya və bağlılığın artırılmasını izah edən MAGIC modelinin 5 əsas elementinə əsaslanır: məna (meaning), müstəqillik (autonomy), inkişaf (growth), təsir (impact) və əlaqə (connection). Liderlər bu anlayışların hər birini iş mühitində necə tətbiq etməyi öyrənirlər. Eyni zamanda onlar əməkdaş yolçuluğunun mərhələlərini və bu mərhələlərdə əməkdaşların ehtiyac və narahatlıqlarına necə yanaşmağın effektiv yollarını da mənimsəyirlər.

    Təlimin məqsədləri

    • əməkdaş məmnuniyyəti ilə bağlılığın fərqləndirilməsi
    • bağlılıq səviyyəsinin artırılması üçün liderlik yanaşmalarının müəyyənləşdirilməsi
    • magic modelinin 5 elementinin rəhbərlik situasiyalarında və gündəlik kontekstlərdə tətbiq olunması
    • y nəsli əməkdaşlarının ehtiyaclarının və gözləntilərinin başa düşülməsi və onlara uyğun yanaşmaların qurulması
    • əməkdaş yolçuluğunun müxtəlif mərhələlərində komanda üzvlərinin ehtiyac və narahatlıqlarının daha dərindən anlaşılması və onlara müsbət təsir göstərilməsi
    • komanda üzvləri ilə səmimi söhbətlərin aparılması və bağlılığı artıran amillərin üzə çıxarılması və möhkəmləndirilməsi

    Mövzular

    • aşağı və yüksək bağlılıq göstərən əməkdaşların əsas əlamətlərinin tanınması
    • əməkdaş məmnuniyyəti və bağlılıq matrisi və hər bir seqment üçün uyğun liderlik yanaşmasının müəyyənləşdirilməsi
    • bağlılıq səviyyələrinin və hər səviyyə üçün effektiv liderlik fəaliyyətlərinin müəyyən olunması
    • magic modeli: bağlılığın 5 elementi və onların idarəetmə praktikasında tətbiq olunması
    • bağlılıq müsahibəsi: əməkdaşların daxili hərəkətverici amilləri və maneələri barədə aparılan strukturlaşdırılmış söhbətin təşkili
    • əməkdaş yolçuluğu və hər mərhələdə effektiv yanaşmaların müəyyənləşdirilməsi
    • y nəslinin əsas motivasiya amillərinin araşdırılması və onlara uyğun reaksiya verilməsi

     

    Əlaqəli həllər