×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Yuxarı Rəhbərlik Komandaları

    Orta səviyyəli menecerlər

    İştirakçı sayı

    8 - 12

    Müddəti

    Əgər şirkətlər dəyişən mühitə uyğunlaşmasalar və yeni istiqamətləri araşdırmasalar, uğursuzluq və bazardan kənarda qalma riski olduqca yüksəkdir.

    İstər daxili, istərsə də xarici amillərdən qaynaqlanan dəyişikliklər və bu dəyişikliklərə uyğunlaşmaq bütün menecerlərin işinin əsas hissəsini təşkil edir. Lakin əksər dəyişikliklərin idarə olunması ilə bağlı nəzəriyyə və yanaşmalar yalnız yuxarı menecment səviyyəsində qalır. Yəni, bu metod və həllər şirkətdə dəyişiklikləri başladan rəhbərlər üçün nəzərdə tutulur. Bizim təcrübəmiz isə göstərir ki, dəyişikliklərdən doğan çətinliklərlə əslində yuxarı menecerlər deyil, bu dəyişiklikləri komandasına izah etmədən sadəcə tətbiq etməli olan orta və əməliyyat menecerləri üz-üzə qalır.

    Bu təlim proqramı məhz orta və əməliyyat səviyyəsindəki rəhbərlərin dəyişiklik prosesini daha effektiv şəkildə idarə etmələri üçün hazırlanıb. Proqram iştirakçılara dəyişiklik prosesini daha dərindən anlamağa, bu prosesi necə uğurla yönləndirə biləcəklərini görməyə və insanın dəyişikliklərə verdiyi təbii reaksiyalara dəstəkverici və praktik yanaşma ilə cavab verməyi öyrədir.

    İki günlük bu proqram sizə aşağıdakı suallara cavab tapmaq üçün müasir yanaşmalar və praktik alətlər təqdim edir: Korporativ dəyişikliklərin sürətlənmiş informasiya axınına necə ayaq uydurmaq olar? Həmkarlarınızın dəyişikliklərə qarşı müqavimətini dəf etmək üçün hansı liderlik üsullarından və motivasiya alətlərindən istifadə edə bilərsiniz?
    Yenidənqurma səylərinin uğursuzluğundan necə qaçmaq və işinizin uğurla nəticələnməsini necə təmin etmək olar?

    Təlimin məqsədi

    • dəyişikliklərin zəruriliyinin anlaşılması və qəbul edilməsi
    • müasir dəyişikliklərin idarə olunması texnikalarının tətbiq edilməsi
    • həmkarların müqavimətinin qiymətləndirilməsi və effektiv şəkildə idarə edilməsi
    • şirkət daxilində tam dəyişiklik prosesinin planlaşdırılması
    • dəyişikliklərin mürəkkəb mexanizmi çərçivəsində liderlik rolunun tətbiq edilməsi

    Mövzular

    • dəyişiklik anlayışı və “dəyişiklik formulu”
    • dəyişikliklərin idarə olunmasına dair əsas anlayışlar (dəyişiklik menecmenti üzrə mütəxəssislərin yanaşmalarına əsasən)
    • dəyişiklik və uğurun insan yönümlü tərəfi
    • dəyişiklik menecmentinə dair analiz üsulları
    • dəyişikliklərə qarşı müqavimətin səbəbləri və bunun aradan qaldırılması yolları
    • fərdi dəyişiklik prosesinin mexanizmi
    • dəyişiklik dövründə liderlərə olan gözləntilər
    • dəyişikliklərin qəbul olunmasını təmin edən əsas addımlar

     

    Əlaqəli həllər