Əməkdaş bağlılığı – əməkdaşların və rəhbərlərin təşkilata qarşı hiss etdiyi yüksəlmiş və ölçülə bilən emosional öhdəlikdir. Bu bağlılıq onları təşəbbüskar şəkildə daha çox səy göstərməyə və təşkilatın məqsədlərinə çatmaq üçün dəyər yaratmağa təşviq edir. Qlobal səviyyədə yalnız 15% əməkdaş işinə həqiqətən bağlı hesab olunur. Bağlı əməkdaşlar işlərinə həvəslə yanaşır, şirkətləri ilə güclü emosional bağ qururlar, innovasiyanı təşviq edir və təşkilatın inkişafına təkan verirlər. Onlar şirkətin təbliğatçısı olur və uzun müddət qalmaq niyyətindədirlər.
İnkişaf layihəsinin əsas məqsədi əməkdaşların mövcud bağlılıq səviyyəsini və şirkətdə qalmaq istəyini artırmaqdır. Bu isə bağlı olmayan insanları daha bağlı və ya yüksək dərəcədə bağlı vəziyyətə gətirməklə, eyni zamanda artıq yüksək bağlılığa sahib olanların bu münasibətini qorumaqla mümkündür.
Bu məqsədə çatmaq üçün düşünülmüş yanaşma, düzgün planlaşdırma addımları və intizamlı icra prosesi tələb olunur.
DEVELOR bu sahədə təşkilatlara başlanğıc diaqnostikadan tutmuş dəyişikliklərin tətbiqinə qədər tam dəstək verir. Layihənin müddəti və məzmunu təşkilatın konkret ehtiyac və şəraitindən asılı olaraq dəyişir.

Hara getmək istədiyimizi bilmək üçün əvvəlcə harada olduğumuzu müəyyən etməliyik. Bu yolçuluğun başlanğıc nöqtəsi – işə bağlılıq sorğusudur. Sorğu rəhbərliyə mövcud vəziyyət barədə obyektiv və əhatəli baxış təqdim edir. Aşkarlanan zəif nöqtələr və əskik motivasiyaedici amillər əsasında inkişaf prosesi planlaşdırıla bilər.
Proqram çərçivəsində müxtəlif metodlardan istifadə etmək mümkündür: fokus qruplar, fərdi və qrup müsahibələri, təlimlər və seminarlar, əməkdaş təcrübəsinin xəritələndirilməsi, eləcə də razılaşdırılmış inkişaf addımlarının tətbiqinə dəstək mexanizmləri. Bu prosesdə MAGIC və SCARF modelləri konseptual çərçivə kimi tətbiq olunur.
Nəticənin keyfiyyəti birbaşa tətbiq səviyyəsindən asılı olacaq:
- Proseslər yalnız detallı addımları deyil, həm də gözlənilən nəticəni təmin edən kritik davranışları da əhatə etməlidir. Çünki işə bağlılığı təşviq edən mühiti formalaşdırmaq əsasən birbaşa rəhbərlərin üzərinə düşür və bu səbəbdən ilk növbədə məhz rəhbərlərin dəstəklənməsi vacibdir.
- Bizim həll yanaşmamızda bu məqsədlə İdarəetmə Modeli (Governance Model) adlandırılan çərçivə yaradılır. Burada rəhbərlərin iş mühitində işə bağlılığı formalaşdırması üçün mütəmadi yerinə yetirməli olduqları konkret davranış və fəaliyyətlər müəyyənləşdirilir və sistemləşdirilir. Bu model rəhbərlərə bağlılıq mühitini real və ölçülə bilən şəkildə yaratmaqda dəstək olur.
- Davamlı davranış dəyişikliyi isə həm rəhbər, həm də əməkdaş səviyyəsində tətbiq olunan geniş Əməkdaş Bağlılığının Qorunması Sistemi (Employee Engagement Maintenance System) vasitəsilə təmin edilir.