×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Tez-tez təqdimat edən bütün rəhbərlər və əməkdaşlar üçün.

    İştirakçı sayı

    6 - 8

    Müddəti

    2 gün

    Müasir dövrdə parlaq bir ideya təkbaşına kifayət etmir. Onun necə təqdim olunduğu  yəni “qablaşdırılması”  bu ideyanın diqqət və resurs cəlb edib-etməyəcəyini müəyyən edir. Dəstək qazanmaq və ya əhəmiyyətli təsir yaratmaq üçün emosiyaların inandırma prosesindəki rolunu da dərk etməliyik. Bəzi insanlar auditoriyanın emosiyalarına instinktiv şəkildə toxunmağı bacarır, lakin onlar belə, müxtəlif texnikalardan şüurlu şəkildə istifadə etməklə bu bacarıqlarını daha da inkişaf etdirə bilərlər.

    Bu təlim iştirakçılara təqdimat zamanı emosional təsir texnikalarını öyrədir, bu da onların inandırıcılıq gücünü xeyli artırır. Həmçinin iştirakçılar auditoriyanın diqqətini necə cəlb edib saxlamağı və təqdimatın dinləyicilərin düşüncə və davranışlarında dəyişiklik yaratmaq gücünü necə təmin edəcəyini öyrənəcəklər.

    Professional presentation - delivery

    Təlim iştirakçıları – ətraflı hazırlıqdan sonra – öz təqdimatları üzərində işləyərək ünsiyyət kanallarından necə şüurlu istifadə etməyi və auditoriyanın siqnallarını necə oxumağı öyrənəcəklər. Bütün bunlar zamanı əsas diqqət mesajın mahiyyətinə yönəldiləcək. Təqdimatın sonunda isə ən vacib məqam odur ki, auditoriya özü ilə nə aparır – yəni hansı fikir və təsir yadda qalır.

    Təlimin məqsədi

    • təqdimatın keçirilməsi bacarıqlarını inkişaf etdirmək
    • diqqəti cəlb etmək və mesajların mənimsənilməsinə kömək etmək üçün bədən dili, verbal və vokal üslubu şüurlu şəkildə istifadə etmək və uyğunlaşdırmaq
    • maraqlı təqdimatın açılış və bağlanış hissələrini düzgün şəkildə həyata keçirmək üçün öyrənilmiş metoddan istifadə etmək
    • təqdimat alətlərindən (Flipchart, PowerPoint) düzgün istifadə etmək
    • auditoriyanı interaktiv şəkildə cəlb etmək və onlarla işləməyi bacarmaq
    • auditoriya qarşısında çıxış edərkən özünəinamı gücləndirmək

    Mövzular

    • TAP modeli: mövzu, auditoriya və təqdimatçının harmoniyası
    • ünsiyyət kanallarından şüurlu və autentik istifadə
    • təqdimatçının qorxuları və onlarla mübarizə yolları
    • auditoriya ilə əlaqə qurmaq: effektiv başlanğıc və sual vermə sənəti
    • məlumat və rəqəmləri yadda qalan təcrübəyə çevirmək
    • peşəkar hekayə anlatımı (storytelling)
    • yadda qalan əsas mesajın formalaşdırılması

    Əlaqəli həllər