×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Satış əməkdaşları

    Texniki dəstək komandası

    Satış mütəxəssisləri

    İştirakçı sayı

    8 - 12

    Müddəti

    2 gün

    Bir satış nümayəndəsinin digərindən daha uğurlu olmasının səbəbini həqiqətən bilirikmi? Satışçının effektivliyini artıran nədir?

    Əksər hallarda bu, illərlə formalaşmış vərdişlər və avtomatlaşdırılmış davranış nümunələridir ki, bu da satış prosesini çətinləşdirir. Çox zaman satış nümayəndəsi özü də bu vərdişlərin fərqində olmur. Yaxşı satışçı olmaq arzusu kifayət deyil – bu sahədə uğur üçün prosesin və düzgün üsulların bilinməsi vacibdir.

    Məsləhət əsaslı satış prosesi, müştərinin ehtiyac və gözləntilərinə fokuslanan, diqqətlə hazırlanmış şüurlu satış yanaşmasıdır. Bu proses satış nümayəndələrinə müştərilərlə danışıqlarda uğur qazanmağa dəstək olur. Proses belə bir prinsip üzərində qurulub: əgər müştəri ona tam uyğun məhsulu təqdim edə bilən və etibar etdiyi bir satışçını qarşısında görürsə, satışın qarşısında heç bir maneə qalmır.

    Consultative sales process

    Təlim satış prosesinin bazara və müştəriyə xas mərhələlərinin, hər mərhələdə satış nümayəndəsinin qarşısına qoyulan məqsədlərin və ideal davranış tərzinin izah olunmasına yönəlib. Bu yanaşma müştərinin gözləntilərinə və davranış tipinə uyğun şəkildə qurulur.
    Proqramda satış prosesinin hər mərhələsinə uyğun praktiki üsullar və şirkətə uyğun situasiya tapşırıqları vasitəsilə iştirakçılar müştəri ilə bütün satış təmasını necə planlaşdırmaq və idarə etmək lazım olduğunu şüurlu şəkildə öyrənirlər. Məqsəd – uzunmüddətli və hər iki tərəf üçün qazanclı münasibətin qurulmasıdır.

    Təlimin məqsədləri

    • şirkətə uyğunlaşdırılmış məsləhət əsaslı satış prosesinə əməl olunması
    • satış zəngi üçün düzgün atmosferin yaradılması və hazırlığın aparılması
    • öz davranışlarının müştərinin üslubuna uyğunlaşdırılması və həm şəxsi, həm də şirkət məhsul və xidmətlərinə inamın yaradılması
    • potensial müştərinin ehtiyaclarını anlamaq üçün düzgün sualların verilməsi
    • şirkətin məhsul və ya xidmətlərinin fərdiləşdirilmiş üstünlüklərlə inandırıcı şəkildə təqdim olunması
    • etirazların düzgün idarə olunması və satışın bağlanması

    Mövzular

    • məsləhət əsaslı satış prosesi və satış nümayəndəsinin hər mərhələdə göstərməli olduğu ideal davranışların öyrənilməsi
    • satış görüşünə şüurlu şəkildə hazırlaşılması: görüşdən əvvəl etibarlılığın və inamın qurulması
    • Develor-un satış yönümlü müştəri tipləri sistemi – DDS tipologiyasının öyrənilməsi
    • alış motivlərinin nə olduğunu və onların necə üzə çıxarılmasının mənimsənilməsi
    • şirkət məhsullarının fərdiləşdirilmiş üstünlüklərlə təqdim olunması
    • satışa maneə olan amillərin aradan qaldırılması, etiraz və narahatlıqların idarə olunması
    • satışın uğurla bağlanması və sonrakı izləmə addımlarının həyata keçirilməsi

    Əlaqəli həllər