×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Aşağı səviyyəli rəhbərlər üçün

    Orta səviyyəli menecerlər

    Təyinatdan sonra yeni təyin olunmuş istedadlar və liderlər

    İştirakçı sayı

    8 - 12

    Müddəti

    2 gün

    Liderin ən vacib vəzifəsi əməkdaşlarını ruhlandırmaq, motivasiya etmək və onların uğur qazanmasına şərait yaratmaqdır – bu, “liderlik missiyası” adlandırılan məsuliyyətin əsasını təşkil edir. İdarəetmə elə bir sahədir ki, bu biliklər tam şəkildə məktəbdə öyrədilmir. Nəticə yalnız bizdən asılı olmur: hər bir insan fərqli yanaşma tələb edir və komandaya özünəməxsus atmosfer gətirir. Lider olaraq fəaliyyətimizin uğurlu olması üçün digərlərinin də eyni məqsədə can atması və uğur istəyinə sahib olması vacibdir.

    Bu proqram insan idarəçiliyi üçün əsas bilik və bacarıqların inkişaf etdirilməsinə fokuslanır. Fərqli liderlik situasiyalarının və onlara uyğun effektiv yanaşmaların öyrənilməsi və praktiki şəkildə tətbiqi ilə yanaşı, iştirakçılar həm ənənəvi, həm də müasir motivasiya üsulları ilə tanış olacaqlar.

    Essence of leadership

    Proqram şirkət menecerlərində fərdi performansın şirkətin ümumi nəticələrinə olan birbaşa təsirinin fərqindəliyinin formalaşdırılması ilə başlayır və bu elementlərə necə təsir göstərməli olduqlarını izah edir. Təlimin əsasını təşkil edən situativ liderlik modeli, Develor-un əməkdaş həyat dövrü modeli üzərində qurulub. Bu model vasitəsilə iştirakçılar əməkdaşın inkişaf mərhələsinə uyğun olaraq situativ liderliyin hansı elementinin daha effektiv olduğunu öyrənirlər. Proqram çərçivəsində bu yanaşma şirkətə uyğun real nümunələr və praktiki tapşırıqlar üzərində tətbiq olunur.

    Təlimin məqsədi

    • menecer kimi fərdi performans elementlərinə təsirlərinin və rollarının dərk olunması
    • komanda üzvlərinin motivasiya və kompetensiya səviyyəsinə uyğun liderlik üslubunun tanınması
    • tapşırığın xarakteri və komanda üzvlərinin motivasiya və kompetensiya səviyyəsi nəzərə alınaraq uyğun liderlik üslubunun şüurlu şəkildə seçilməsi və tətbiq olunması
    • komanda üzvlərinin bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi
    • motivasiya ilə bağlı problemlərin vaxtında tanınması və komanda üzvlərinin müxtəlif üsullarla motivasiya olunması
    • inkişafyönümlü rəyin və menecer kouçinqinin düzgün şəkildə verilməsi

    Mövzular

    • menecer rolunun müxtəlif liderlik aspektlərindən şərh olunması
    • fərdi performansın tərkib hissələrinin və menecerin bu elementlərə təsir imkanlarının izah olunması
    • situativ liderlik modelinin izahı və əsas ölçülərinin öyrənilməsi
    • müxtəlif liderlik üslublarının prinsiplərinin və tətbiq sahələrinin mənimsənilməsi
    • Develor-un əməkdaş həyat dövrü modelinin və hər mərhələdə menecerin əsas vəzifələrinin izah olunması
    • ənənəvi və müasir motivasiya üsullarının araşdırılması və onların praktikada fərdi yanaşma ilə tətbiq olunması
    • menecer rəyi: inkişafyönümlü rəyin verilməsi prinsiplərinin və mərhələlərinin öyrənilməsi

     

    Əlaqəli həllər