×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Kimin üçündür ?

    Satış və Satınalma əməkdaşları

    Daxili və ya xarici müştərilərlə işləyən menecerlər və əməkdaşlar

    İştirakçı sayı

    8 - 12

    Müddəti

    1 gün

    Biz satış nümayəndəsi ilə müştəri arasında qurula biləcək etimad növlərini araşdırırıq və daha sonra sizin sahənizə və şəxsi xüsusiyyətlərinizə uyğun etimad strategiyası formalaşdırılır. Təlim boyunca DEVELOR-un unikal “Münasibətlər Üçbucağı” modeli ilə işləyirik – bu alət satış nümayəndəsinin etimadı necə quracağını və satışın bağlanma ehtimalını necə artıracağını müəyyən etməyə kömək edir.

    Strategiya formalaşdırıldıqdan sonra təlim real həyatda tətbiq edilə biləcək konkret texnikalar və yanaşmalar üzərində davam edir. Bunlara ilk təəssüratın müsbət formalaşdırılması, “sevilmə faktoru”nun artırılması, satıcının davranışının müştərinin davranışına uyğunlaşdırılması (DDS alış davranış tiplərinə əsasən) və Dr. Cialdini tərəfindən araşdırılmış 6 təsir üsulu daxildir. Proqramın ikinci hissəsində isə diqqətimizi satış düşüncə tərzinə (sales attitude mindset) yönəldirik və bu düşüncə tərzinin müştəri gözləntilərini aşmaq qabiliyyətimizə necə təsir etdiyini öyrənirik.

    Trust-based relationship building

    Təlimin unikal tərəfi ondan ibarətdir ki, etimad qurmağın tək bir yolu olmadığını qəbul edir. Sənaye sahəsinə və şirkətin satış strategiyasına uyğun olaraq, satış nümayəndələri etimad qurma və inandırıcılıq yaratma üsullarını fərdiləşdirməlidirlər. Fərdi situativ tapşırıqlar iştirakçılara müştərinin hansı etimad növünə üstünlük verdiyini müəyyən etməyə kömək edir və bu da uğurlu satış nəticəsi ilə yekunlaşır.

    Təlimin məqsədləri

    • alış qərarının formalaşması üçün zəruri ilkin şərtləri anlamaq
    • satış nümayəndəsi ilə müştəri arasında qurula biləcək etimad növlərini tanımaq
    • DEVELOR-un “münasibətlər üçbucağı” modeli vasitəsilə öz etimad strategiyanı müəyyənləşdirmək
    • DDS müştəri tiplərinə əsaslanaraq davranışını müştərinin davranışına uyğunlaşdırmaq
    • satış izini (sales footprint) müəyyənləşdirmək və müştəriyə təsir göstərmək
    • ilk təəssüratı müsbət formalaşdırmaq

    Mövzular

    • satışın ilkin şərtləri və satış prosesi
    • ümumi baxış: satış izi (sales footprint)
    • etimad növləri – develor-un “münasibətlər üçbucağı” modeli
    • “bakkal” yanaşması və müştəri ilə yaxınlıq qurmaq
    • təsir göstərmənin 6 prinsipi
    • satış və tanışlıq (dating) analogiyası
    • müsbət ilk təəssürat yaratmağın yolları
    • sevilmə (likeability) üçün praktiki tövsiyələr
    • dds – müştəri davranış tipləri üzrə təsnifat

    Əlaqəli həllər