×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Podhorányi-László1

    “Having spent more than 20 years in the service sector I was always very close to the customers and to people who are interacting with customers. Today, being either a trainer, a consultant or a coach, I am very happy to share my experience, and support other people in their development” – says László Podhorányi.

    László Podhorányi is a member of our international CX team in the role of senior consultant and coach since June 2014. He is working for Develor UAE on projects that focus on Customer Experience.

    He has over ten years of experience at Vodafone as a director of customer care, later on as Chief Customer Officer and Customer Management Director. He previously worked for Westel Telekom and TNT Express Hungary with the responsibility of sales, customer services, VIP customers and logistics. He is also a frequent speaker in conferences when customer experience is put into the spotlight.

    cl-exp

    Check out our downloads library, where you can find helpful and practical materials.