×

Bağlayın   close 
close-popup

Maraqlıdır ?

Ətraflı danışaq və
sizin üçün doğru həlli quraq

    • linked
    • fb-exp
    • yt-icon
    • ig-icon
    Services menu polygon-open polygon-close
    • Yanaşma və Düşüncə Tərzi
    • Liderlik və İdarəetmə
    • Müştəri Xidməti, Satış və Danışıqların aparılması
    • Şəxsi Produktivlik və Kommunikasiya
    • Teambuilding & Əməkdaşlıq
    • Qiymətləndirmə və Diaqnostika
    • HR Konsaltinq & Kouçinq
    • All services
    icon1

    Xidmətlər & Həllər-də tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün xidmətləri axtar
    icon2

    Mənbələrdə tapıldı

    • Axtarış etmək üçün ən azı 3 simvol daxil edin.
    Bütün mənbələri araşdır

    Zaman

    17-18 İyun 2022-ci il

    Məkan

    Hotelin kofrans zalı

    Təlimçi

    Dmitriy Belousov

    Təlimin faydası: İştirakçılar müştəriləri tanıma, informasiyanı dəqiq və səlis çatdırmaq, daxil olan
    və xaric olan zənglərdə danışıq qaydalarına düzgün riayət etmək, müştəri ilə danışıq prosesinin
    sürətləndirilməsi (vaxta qənaət), dinləmə və izahetmə bacarıqlarını əldə edəcəklər. Etiraz və şikayətlər zamanı problemli müştərilərlə işləməkdə daha səbirli olacaqlar və xüsusi texnikalar ilə münaqişələri idarə edə biləcəklər.

    Tədris proqramı 7 moduldan ibarətdir:

    • Müvafiq işgüzar mühitin və yeni biliklərə yiyələnmək üçün işçilərdə motivasiyanın  yaradılması;

    • Keyfiyyətli xidmət anlayışının və müştəri gözləntilərinin müzakirəsi;

    • Real telefon danışıqların analizi və müzakirəsi;

    •  Operatorlar üçün tələb olunan yetkinliklərinin müzakirəsi və hər bir yetkinlik üzrə praktiki iş;

    •  Müştəri ilə danışıq etapları;

    •  Problemli müştərilərlə və gərgin mühitdə çalışmağın öyrədilməsi;

    •  Konfliktologiyanın əsasları ilə bağlı vacib məqamların müzakirəsi.

     

    Tədris zamanı işçilər ilə konkret situasiyaların müzakirəsi, onların işlənməsi və fərdi inkişaf zonalarının təyin edilməsi həyata keçirilir.

    ƏSAS MÖVZULAR:

    •        Müştəri anlayışı və müştərilərin gözləntiləri;

    •        Keyfiyyətli xidmət;

    •        Operatorların yetkinlikləri;

    •        Müştəri ilə danışıq etaplarında irəliləyiş qaydaları;

    •        Səs və qeyri-verbal kanallar;

    •        Stresə dözümlülük və problemli müştərilərlə iş;

    •        Konfliktologiyanın əsasları;

    •        Ünsiyyət zamanı təşəbbüsün ələ keçirilməsi.

    Təlimin dili: Azərbaycan dili
    Təlimin tarixi və vaxtı: 17-18 İyun (iki gün), saat 09:00 – 18:00
    Məkan: Premium Park Hotel Konfrans zalı.

    Təlimin qiyməti: 350 AZN (ƏDV xaric)
    Təlim paketinə nahar yeməyi və çay-kofe fasilələri daxildir.

    Təlimçi: Dmitri Belousov

    •  10 ildən çox Müştərilərə xidmət sahəsində iş təcrübəsi

    •   Təlim nəzəriyyələrini və metodologiyalarının, müvəffəqiyyətli təlim proqramlarının tərtib edilməsində və həyata keçirilməsində böyük iş təcrübəsi.

    •  Öyrənmə üçün beynəlxalq təlim texnologiyalarının istifadəsi.